MILI DUELI 2017 – REZULTATI TREĆEG KRUGA (DUEL 4) + KOMENTARI ŽIRIJA

Poštovani čitaoci, nakon nekoliko dana u kojima smo čitali i ocjenjivali pjesme Trećeg kruga, došlo je vrijeme da saznamo i rezultate. Iste smo dobili vodeći se pravilima koje možete pogledati OVDJE.

REZULTATI TREĆEG KRUGA

DUEL 4

DUEL 4 TREĆI KRUG MILI DUELI

Učešće se u Milim Duelima 2017 sa ovim krugom ne završava ni za jednog autora. Autori Farah Ramović i Slaviša Savić, kao dva od tri četveroplasirana autora su izabrani od strane organizatora za nastavak takmičenja, zahvaljujući najvećem prosjeku (7.6) u odnosu na sve četveroplasirane autore. Napomene radi, u pravilima Trećeg kruga stoji:  “PRVA 3 AUTORA NA LJESTVICI „PROSJEČNA OCJENA IZ PRVA 3 KRUGA“ ODLAZE DIREKTNO U POLUFINALE! ORGANIZATOR POZIVA JOŠ 3 ČETVEROPLASIRANA AUTORA PO VLASTITOM IZBORU!”.

Autori koji su prošli u Četvrti krug (Polufinale) će imati priliku danas vidjeti pravila i ujedno poslati pjesmu za učešće u narednom krugu. Čestitke autorima! Došli su na korak do Velikog finala kada će se birati najbolji autor među njima, autor koji će dobiti priznanje NAJBOLJI AUTOR ZA 2017. GODINU PO IZBORU OBK MILI DUELI.


Glasovi autora:

glasovi autora milih duela 2


Glasovi čitaoca: 

Slaviša SAVIĆ 71/Farah RAMOVIĆ 50/Lejla HAMIDOVIĆ 38/Nikola GOLJOVIĆ 38/Dragan MARKOVIĆ 34/

PS. U obzir su uzeti samo oni lajkovi čitaoca koji su ispoštovali cijelu proceduru glasanja!


 Komentari žirija:

Član žirija MD 2017:
Duško TOPIĆ
PRAVILA GLASANJA – TREĆI KRUG
1. Dragan MARKOVIĆ, Kostajnik, Srbija
Komentar pjesme:
Pjesnik na sebi svojstven način donosi priču o egzistencijalnim dilemama i sudbonosnim odlukama odlaska ili ostanka. Iako je povod pomalo bizaran (svisnuće psa Maestra) autor razgovara s rijekom riješen da izvrši planirano djelo („il utopljen il obešen“). Možda najljepša strofa u pjesmi (iako pomalo neobično sročena) je ona u u kojoj ga rijeka odvraća od sudbonosnog nauma riječima:
Naposletku, svi se skrase,
al znaj da ćeš otišavši
uskratiti bližnjem da se
radi tebe srca maši.
Posebnu snagu pjesmi daje svojevrsni happyend jer se „zašarenilo sivo“.
Inače, pjesnikov jezik je razumljiv usprkos povremenim neobičnim konstrukcijama (mreštenje očaja, balada mravocrvska, oplićali život, Crna svita, ruko-tešiteljka…). Unatoč sputavajućim elementima pjesničke forme rečenica mu je razgovorna pa se na nekim mjestima čini da prepričava događaj koji se dogodio njemu ili bilo kome iz njegovog okruženja. Stil mu je dinamičan čemu pridonosi kratki stih i besprijekorna rima. Volio bih pročitati još radova Dragana Markovića.
2. Farah RAMOVIĆ (1991.), Tutin, Srbija
Komentar pjesme:
Teška tema rastanka s voljenim bićem obrađena je običnim, svakodnevnim govorom bez uobičajene patetike i s vrlo malo pjesničkih uzleta. Osim vapijućeg i često ponavljanog „ne ostavljaj me“ izrazito su emotivne asocijacije o mirisu djetinjstva, hurmašica i jorgovana, što na žalost nije dovoljno da čitatelj počne iskreno suosjećati s autoricom u ovom teškom času. Očito ponesena teškim trenucima i bolnim osjećajima pjesnikinja ne razmišlja suviše o smislu i pravom izboru nekih izraza kao što su npr. rečenični nizovi „podvukle se bore POD tvoju meku kožu“, „želim da se UKALUPIM u sve što je tvoje“, „da te sačuvam u duši kao FOSIL sebe“… Sigurno da postoje bolji i vjerniji izrazi od ovdje istaknutih.
3. Lejla HAMIDOVIĆ* (1991.), Živinice, Bosna i Hercegovina
Komentar pjesme:
Zbog svoje profesionalne orijentacije, gotovo svim umjetnostima pristupam kao čovjek iz muzičkog svijeta. Tako i poeziji, koju neobično volim. Nakon onih osnovnih pjesničkih poruka i izraza, osnovno što u svakom stihu tražim je zvučnost, sklad, metrika i ritam – dakle muzika. Pri tome naravno nipošto ne mislim na poeziju predodređenu ili pisanu isključivo za komponiranje Ovo se naravno neće svidjeti mnogim poetama, ali ne mogu protiv sebe. Pjesma romantičnog naziva Sunce na trepuškama Lejle Hamidović ima u sebi obilje zvonke radosti izazvane sretnom ljubavlju („ljubav se sinja rasipa po nama“, „grlim sunce na tvojim trepuškama“ i sl.). Međutim, nedostaje joj pravilne metrike i ritma da bi bila poetska glazba. Broj slogova u stihovima varira od 10 do 13, što nije najsretnije rješenje i na tome bi morala više poraditi, ako želi pisati ovim načinom izbjegavajući tzv „slobodni stih“. Rime su vrlo dobro smišljene, što govori da njima pjesnikinja superiorno vlada.
4. Nikola GOLJOVIĆ, Niš, Srbija
Komentar pjesme:
U ovoj vrlo dobroj pjesmi autor ponire u beskrajne dubine osobnih razočarenja nekim životnim situacijama i ljudima oko sebe. Nisam baš siguran da sam shvatio koji je to događaj bio neposredni povod ovakvom načinu razmišljanja gdje je „neko izbrisao sve četiri strane svijeta“ i time stvorio bezizlaz. Nade, želje, osmjesi nestali su a taj famozni „neko“ ne dozvoljava da mu „polome neku od uspomena“, on ne da da pjesnik pronađe svoje pozorište u „kome se uz komedije plače kao i uz drame“.
Unatoč misaonoj težini pjesma se čita s lakoćom i gotovo u jednom dahu. Dobiva se dojam da je tako i nastala, jer pjesnikova zrelost i talent izbijaju iz svakog stiha. Sugeriram autoru da drugu kiticu pokuša malo ujednačiti s ostalim dijelovima pjesme, jer ovako napisana unosi određenu „nervozu“. No, možda je autor upravo to i želio. Nadam se da se sjetio „kojom se to bojom dan pretvara u mrak“.
Zadnja kitica je također ispričana priča za sebe i drago mi je da pjesma upravo tako završava.
Inače, pjesma zahtjeva dublju analizu.
5. Slaviša SAVIĆ (1993.), Derventa, Bosna i Hercegovina
Komentar pjesme:
Već dugo nisam sreo pjesnički uradak koji s toliko naturalističkih elemenata slika našu društvenu i životnu svakodnevicu, gdje milijarda usta, glasova i prkosnih talasa vapi za vremenom spasa, a iz kresanja kamenčina samoće ne izlijeće iskrica sreće. Poražavajuća je spoznaja da na ovaj način o životu mora razmišljati jedan mlad čovjek, a još je gora njegova spoznaja da iz ovog bezizlaza nema spasa dokle god nas „slični nama vode“.
Riječ je o rasnom pjesniku koji vlada jezikom, poetskim promišljanjima, vješto koristeći stilske i druge figure i nižući sliku za slikom koje na žalost pružaju sve porazniju presliku naše društvene stvarnosti. Posebno je upečatljiva, možda čak i „prejaka“ treća kitica gdje „gravidne majke peku djecu u utrobi svojoj“.
Slaviša, ima zasigurno u životu koji živimo kao i u našem okruženju i slika pastelnih boja, smijeha, sreće i mladosti kojoj i ti pripadaš. Siguran sam da i o tome pjevaš, jer mladost i ne može drugačije. Budući da si ti jedan od onih o kome će se još čuti na pjesničkom nebu, silno bih volio pročitati neku od tvojih mladenačko-optimističnih pjesama u kojima nećeš uporno vapiti za vremenom spasa.
Ocjenu (6) dodjeljujem:
Farah Ramović
Ocjenu (7) dodjeljujem:
Lejla Hamidović
Ocjenu (8) dodjeljujem:
Dragan Marković
Ocjenu (9) dodjeljujem:
Nikola Goljović
Ocjenu (10) dodjeljujem:
Slaviša Savić
Član žirija MD 2017:
Nermin DELIĆ
PRAVILA GLASANJA – TREĆI KRUG
1. Dragan MARKOVIĆ, Kostajnik, Srbija
Komentar pjesme:
Zanimljiva pjesma… Autor je kontinuirano slao zanimljive pjesme. Ovoj je jedina zamjerka ritam koji je poprilično istrzan i nesređen. Za prosječno ovoliki broj slogova po strofi, rime su sjajne.
2. Farah RAMOVIĆ (1991.), Tutin, Srbija
Komentar pjesme:
Prve tri strofe solidno dobre, druga je skoro pa perfektna… Posljednja strofa – loše poentiranje. Ovako sjajna ideja i emocija, šteta. Savjetujem autorici da potpuno izmijeni kraj, jer u njemu ponavlja sve što je prethodno rekla i ne ostavlja pečat kojim se moraju pjesme ovakvog sadržaja završavati. No, u pitanju je sjajna autorica, tako da vjerujem da je pjesmu poslala više zbog sadržaja i vrijednosti koju ima u njenom srcu, nego zbog same želje za predstavljanjem, tako da… ovo definitivno nije takmičarska pjesma.
3. Lejla HAMIDOVIĆ* (1991.), Živinice, Bosna i Hercegovina
Komentar pjesme:
Sjajna ideja…odličan naslov pjesme za naslov knjige. Samo, ritam je poprilično narušen. Više je monotono da ponavljam da se rima mora pratiti i vođenjem računa o broju slogova, jer u suprotnom, rimovane riječi naliježu na pogrešna mjesta tokom čitanja, pa se stvara konfuznost.
Također, rime su poprilično izlišne (pr. dobrota – života, visoko-duboko,…). Sam smisao pjesme, ideja za njen nastanak i kreativnost autorice je za čistu desetku.
4. Nikola GOLJOVIĆ, Niš, Srbija
Komentar pjesme:
“i kojom se to bojom dan pretvara u mrak.” – BRAVO!

“učim refrene koje sam ja napisao,
selim se u stanove u kojima sam već bio

i sećam se, a lažem da sam zaboravio. ” – MAESTRALNO POENTIRANJE!

Nemam zamjerku. Tokom vremena, kada autor bude čitao svoju pjesmu, vidjet će da li postoji pokoja suvišna riječ da se izbaci iz pjesme, ali i bez toga, ovo je sjajno! Dosta sam vjerovao u ovog autora i drago mi je da me nije razočarao!
Odlična pjesma!

5. Slaviša SAVIĆ (1993.), Derventa, Bosna i Hercegovina
Komentar pjesme:
“Gdje mislimo da smo vođe,
a i tad samo život nas vodi,
i mislimo da smo vjetar
a samo smo list,
(što beskrajnim okeanom brodi).”… po mom mišljenju, bilo bi bolje bez ovog u zagradu što sam stavio…

Generalno pjesma je odlična! Pohvaljujem autora za inovativnost, mladost i ljepotu stihova!

Ocjenu (6) dodjeljujem:
Farah Ramović
Ocjenu (7) dodjeljujem:
Lejla Hamidović
Ocjenu (8) dodjeljujem:
Dragan Marković
Ocjenu (9) dodjeljujem:
Slaviša Savić
Ocjenu (10) dodjeljujem:
Nikola Goljović
Član žirija MD 2017:
Enea HOTIĆ
PRAVILA GLASANJA – TREĆI KRUG
1. Dragan MARKOVIĆ, Kostajnik, Srbija
Komentar pjesme:
Značenje pjesme je u prvom planu, mada autor ima i dobar ritam u pjesmi baš kao i rimu. Svjetlo pobjeđuje tamu, to mi se sviđa. Pjesničke slike su snažne, a umijeće jednog pjesnika se i mjeri time koliko u čitaocu može izazvati slika, osjećanja, tačnije, koliko je sposoban da svoju stihovanu misao prenese čitaocima. Što se tiče mene, autor je uspio u svom naumu.
2. Farah RAMOVIĆ (1991.), Tutin, Srbija
Komentar pjesme:
Smežurane je nepravilno – SMREŽURANE je pravilno;
Pjesma je osjećajna, puna ljubavi prema majci koja je naglašena neposrednim obraćanjem majci. Ima nespretnih riječi(ukalupim, fosil sebe) koje nauršavaju ritam pjesme, ali to ništa nije umanjilo dobar utisak koji je pjesma ostavila na mene. U trećem krugu značenja pjesama su u prvom planu.
3. Lejla HAMIDOVIĆ* (1991.), Živinice, Bosna i Hercegovina
Komentar pjesme:
Slatko mi ovo *trepuškama*! Opet velika slova na početku svakog stiha, a postoje znakovi interpunkcije, mada nedostaje zapeta u nekim stihovima… Ta interpunkcija oko koje polemišemo stalno, no, dobro, pjesma je meni “legla”, miriše na mladost, na zanesenost, na sve lijepo što smo sposobni da vidimo kada volimo, a Radović je rekao da onaj ko zna da voli ne bi trebalo ništa drugo da radi. Draga Lejla, pjesma mi se dopala i toliko je iskrena, toliko životna, a TREPUŠKE su za deset! 🙂
4. Nikola GOLJOVIĆ, Niš, Srbija
Komentar pjesme:
Bravo! Sjajna pjesma!
5. Slaviša SAVIĆ (1993.), Derventa, Bosna i Hercegovina
Komentar pjesme:
Preduga pjesma, treba je doraditi.
Ocjenu (6) dodjeljujem:
Slaviša Savić
Ocjenu (7) dodjeljujem:
Dragan Marković
Ocjenu (8) dodjeljujem:
Farah Ramović
Ocjenu (9) dodjeljujem:
Lejla Hamidović
Ocjenu (10) dodjeljujem:
Nikola Goljović
Član žirija MD 2017:
Anđela TURUKALO
PRAVILA GLASANJA – TREĆI KRUG
1. Dragan MARKOVIĆ, Kostajnik, Srbija
Komentar pjesme:
Forma, tema, rima, stil- sve je kako treba. Žao mi je što je svaka pjesma u ovom duelu odlična- kad je takva situacija lični ukus i detalji moraju da prevagnu u nečiju korist; ali i ovo je zaslužilo desetku. Osmica je zato što su devetka i desetka malo snažnije iznesene. Ipak, ni ovdje nemam nikakvih primjedbi i stvarno mi je žao što ne mogu da dam veću ocjenu. Bravo.
2. Farah RAMOVIĆ (1991.), Tutin, Srbija
Komentar pjesme:
Veoma lijepa pjesma. Veoma tužna, emocija lijepo prenesena. Pošto detalji odlučuju cijeli duel, morala sam dati šesticu zbog ponavljanja koja štete estetici pjesme. U drugoj strofi se ruke ponavljaju, moglo se to izbjeći. Zatim slika jorgovana i hurmašica u trećoj i u četvrtoj strofi: mogla se iznijeti nova misao umjesto toga. Prva strofa bi bez zamjenica bila dosta čvršća i efektnija. Zadnji stih pjesme nekako neprijatno odudara. Ništa od toga nije krupna greška, ali zbog jake konkurencije u ovom duelu mora se gledati i na sitnice.
3. Lejla HAMIDOVIĆ* (1991.), Živinice, Bosna i Hercegovina
Komentar pjesme:
Dirljiva ljubavna pjesma, nježna, prelijepa. Forma je odlična, sviđa mi se kako je napisano. Opet moram da kažem da je ovo najteži duel do sad jer su svi poslali odlične pjesme i da mi je žao što ne mogu da ponavljam ocjene. Ovdje je interpunkcija problematična, i ima previše zamjenica: to je dodatno omekšalo pjesmu. Mrvicu je slabija zbog toga. Sve ostalo je savršeno. Bravo.
4. Nikola GOLJOVIĆ, Niš, Srbija
Komentar pjesme:
Nema greške. Po meni, ovo je savršeno. Svaki stih pjesme sam osjetila, sve je divno izrečeno. Pjesma je pitka, a opet tjera na razmišljanje i na ponovno čitanje i tumačenje. Ovo je poezija koja opije. Bravo.
5. Slaviša SAVIĆ (1993.), Derventa, Bosna i Hercegovina
Komentar pjesme:
Predivno napisano. Dinamično, sa živim slikama- vješto predstavljenim. Tema odlična, kreativnost na nivou. Pršti od emocije. Sve je kako treba. U bilo kojem drugom duelu da se našla ova pjesma- bila bi desetka. Nažalost, ovo je duel u kojem nema loše pjesme i bukvalno detalji odlučuju o ocjeni. Meni se nije dopalo to ponavljanje “ka vremenu spasa”. To je sitnica, ne utiče na kvalitet pjesme i ja nemam ništa da prigovorim autoru, ali tako mora. Čestitam i žao mi je što ne mogu dvije desetke da dam.
Ocjenu (6) dodjeljujem:
Farah Ramović
Ocjenu (7) dodjeljujem:
Lejla Hamidović
Ocjenu (8) dodjeljujem:
Dragan Marković
Ocjenu (9) dodjeljujem:
Slaviša Savić
Ocjenu (10) dodjeljujem:
Nikola Goljović

Zahvaljujemo se na povjerenju!

Organizator Milih Duela
Nermin Delić

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Google photo

You are commenting using your Google account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.