Dirljiva poruka pjesnikinje koja se bori sa karcinomom – “DA SAM ZDRAVA…” (Elvira Al Buqain)

Elvira Al Buqain, pjesnikinja bosanskohercegovačkog porijekla, koja od 1986. godine živi u Amanu, glavnog gradu Jordana, u domovini svoga muža, napisala je dirljivu poruku na društvenoj mreži. Naime njoj su dijagnosticirali karcinom gušterače (4. stadij), koji spada u jedan od najmalignijih karcinoma sa izrazito lošom prognozom. Povrh svega, ona ne gubi nadu. Njena poruka glasi:

Da sam zdrava sve bih mijenjala u svom životu…
Da sam zdrava izbacila bih iz svog života neke osobe koje su uzrokovale mnoge boli mome srcu… Posvetila bih pažnju osobama koje to zaslužuju, a ne osobama koje nisu vrijedne ni mene ni mog vremena, jer ne znaju ni da cijene ni da poštuju moju iskrenost… 
i na kukavički i podmukli način uvukli se u moj život i na mjesto koje im ne pripada….
Da sam zdrava, sve bih mijenjala i znala bih da živim punim plućima…
Biću zdrava i sve će tad biti drukčije… Biće cvijeća na putu mog života… cvijeća ljubavi i sreće…
Sad je vrijeme da vodite brigu o svom životu i da na putu života sijete vaše cvijeće, ne
tuđe… Živite život sad i ne čekajte da kažete: “da sam zdrava ili zdrav…”
Sad je vrijeme za vas…
Volite se i živite život po vašem nahođenju, ne tuđem.
Pjevajte i uživajte…

Elvira je trenutno u bolnici, prolazi kroz ciklus hemoterapije. O svojoj bolesti je rekla:
– Karcinom sam otkrila zaista iznenada. Odjednom mi se povisio nenormalno šećer u krvi, a pošto u mojoj porodici niko nema šećernu bolest odmah sam znala da je nešto drugo u pitanju. Drugi dan sam otišla mom doktoru i tražila magnetno snimanje koje je pokazalo da ima nešto na gušterači. Biopsija je to potvrdila.

Nakon uspostavljanja dijagnoze, Elvira je u Jordanu bila podvrgnuta operaciji koja je trajala 9 sati, poslije koje je odmah pala u komu u kojoj je bila narednih 21 dan.
– Izvukla sam se i od tad se borim… – zaključila je ona.

S obzirom da je bol kod karcinoma gušterače jedna od najvećih koje ljudski organizam može osjetiti, ova hrabra žena se neumorno bori  i živeći sa vjerom u srcu, nada se da ćemo njenu poruku razumjeti. VOLITE I PAZITE NA SVOJE ZDRAVLJE. REDOVNO SE KONTROLIŠITE I NE IGNORIŠITE ZNAKOVE KOJE VAM VAŠE TIJELO DAJE.

U ime cijele grupe pjesnika Mili Dueli, poželio sam hrabroj Elviri snagu da savlada to što je snašlo, a ona mi je obećala da će poslati svoje pjesme za učešće u novoj sezoni Milih Duela koje je pratila od ranije, JER BUDUĆNOST JE NEŠTO NA ŠTA UVIJEK TREBAMO MISLITI.

Brz oporavak, Elvira!

Nermin Delić 


eviraELVIRA AL BUQAIN. Rođena 26.7.1959. godine u Bihaću, Bosna i Hercegovina. Tu je završila srednju školu, te upisala višu mašinsku i tada je upoznala i svoga muža. Zbog trudnoće, ipak nije završila višu mašinsku školu, ali se i danas ne kaje, jer se udala za čovjeka svog života. 1985. godine dolaze u Jordan i tu ostaju do danas. Majka je  troje djece: sina 36 godina i dvije kćerke (32 i 26 godina). Svi su završili fakultete, a mlađa kći je magistrirala jezike. Uspješni su i priznati u društvu, a ona je u svojoj najvećoj životnoj ulozi – ulozi majke, ponosna na njih.

2 comments

Komentariši

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.